Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο
Augmented Reality App for Shelf Reading
η εφαρμογή αυτή χρησιμοποιεί έναν ειδικό "συμβολοκώδικα"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag]
στη ράχη του βιβλίου,
ο οποίος παραπέμπει βέβαια στον ταξιθετικό του συγκεκριμένου τεκμηρίου,
και εντοπίζει ποια βιβλία έχουν τοποθετηθεί σε λάθος θέση στο ράφι
και δεν μπορούμε να τα βρούμε.
Στην αρχική της έκδοση η εφαρμογή χρησιμοποιεί μόνο 16-bit πληροφορίας στην ετικέτα,
και το βιβλίο πρέπει να έχει ράχη πλάτους τουλάχιστον 1/4" [ένα τέταρτο της ίντσας],
για να χωρέσει o "συμβολοκώδικας"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag].
Η εφαρμογή ονομάζεται BookTagApp [εφαρμογή ετικέτας βιβλίου]
και δημιουργήθηκε από τον Matt Hodges,
της ερευνητικής ομάδας Miami University's Augmented Reality Research Group,
παρουσιάζεται από τον σύμβουλο καθηγητή του πανεπιστημίου Μαϊάμι, Bo Brinkman,
Η εφαρμογή θα παρουσιαστεί στο συνέδριο ACRL 2011.
Augmented Reality App for Shelf Reading
η εφαρμογή αυτή χρησιμοποιεί έναν ειδικό "συμβολοκώδικα"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag]
στη ράχη του βιβλίου,
ο οποίος παραπέμπει βέβαια στον ταξιθετικό του συγκεκριμένου τεκμηρίου,
και εντοπίζει ποια βιβλία έχουν τοποθετηθεί σε λάθος θέση στο ράφι
και δεν μπορούμε να τα βρούμε.
Στην αρχική της έκδοση η εφαρμογή χρησιμοποιεί μόνο 16-bit πληροφορίας στην ετικέτα,
και το βιβλίο πρέπει να έχει ράχη πλάτους τουλάχιστον 1/4" [ένα τέταρτο της ίντσας],
για να χωρέσει o "συμβολοκώδικας"
επαυξημένης πραγματικότητας [ARTag].
Η εφαρμογή ονομάζεται BookTagApp [εφαρμογή ετικέτας βιβλίου]
και δημιουργήθηκε από τον Matt Hodges,
της ερευνητικής ομάδας Miami University's Augmented Reality Research Group,
παρουσιάζεται από τον σύμβουλο καθηγητή του πανεπιστημίου Μαϊάμι, Bo Brinkman,
Η εφαρμογή θα παρουσιαστεί στο συνέδριο ACRL 2011.
Your new post is loading...