websepanta
20 views | +0 today
Follow
Your new post is loading...
Your new post is loading...
Scooped by websepanta
Scoop.it!

استراتژی تبلیغات ATL , BTL , TTL چگونه است؟ | آژانس دیجیتال مارکتینگ سپنتا

استراتژی تبلیغات ATL , BTL , TTL چگونه است؟ | آژانس دیجیتال مارکتینگ سپنتا | websepanta | Scoop.it
در این مطلب سعی می کنم ضمن معرفی هر یک از این مفاهیم، معنا و تفاوت استراتژی تبلیغات ATL ، BTL و TTL را شرح دهیم.تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

robots چیست | راهنمای جامع و کامل فایل robots | آژانس دیجیتال مارکتینگ وب سپنتا

robots چیست | راهنمای جامع و کامل فایل robots | آژانس دیجیتال مارکتینگ وب سپنتا | websepanta | Scoop.it
robots.txt چیست و چرا برای سئو الزامی است؟، با ما همراه باشید تا در راهنمای جامع Robots.txt و سئو، موارد جالب توجهی را با شما در میان بگذاریم.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

رفتار مصرف کننده | بررسی رفتار مصرف کننده | تاثیر این رفتار در بازاریابی | وب سپنتا

رفتار مصرف کننده | بررسی رفتار مصرف کننده | تاثیر این رفتار در بازاریابی | وب سپنتا | websepanta | Scoop.it
یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین از علوم روان شناسی در طی دهه گذشته شناسایی رفتار مصرف کننده می باشد که تاثیر مستقیم در موفقیت و شکست بازاریابی دارد
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

استراتژی و سیاست | تفاوت های بین استراتژی و سیاست | ارتباط استراتژی و سیاست | وب سپنتا

استراتژی و سیاست | تفاوت های بین استراتژی و سیاست | ارتباط استراتژی و سیاست | وب سپنتا | websepanta | Scoop.it
در این مقاله قصد داریم که تفاوت های بین استراتزی و سیاست را بررسی کنیم و راهکارهایی برای تعیین استراتژی مناسب برای شرایط سیاسی موجود ارائه دهیم
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

استراتژی کلی برای روابط عمومی

استراتژی کلی برای روابط عمومی | websepanta | Scoop.it
بعضی استراتژی هایی که به روابط عمومی مربوط میشوند بین تمام کسب و کارها قابل پیاده سازی هستند فقط کافی است در زمینه بازاریابی و فروش آن ها را استفاده کنید.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

تاثیر تجربه کاربری بر رتبه وب سایت

تاثیر تجربه کاربری بر رتبه وب سایت | websepanta | Scoop.it
یکی از مهمترین فاکتور ها در تاثیر گذاری بر بهبود سایت، تجربه کاربری است. در ادامه ی مقاله به این موضوع میپردازیم و تجربه ی کاربری را بررسی میکنیم
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

محتوای بصری چیست؟

محتوای بصری چیست؟ | websepanta | Scoop.it
آیا می‌دانستید که تأثیرگذاری محتوای بصری در ایجاد ارتباط با دنبال کنندگان ثابت یا حتی بازدیدکنندگان اتفاقی ، ۵ برابر بیشتر از محتوای غیر بصری است؟
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

روش های شناسایی رقبا در بازاریابی

روش های شناسایی رقبا در بازاریابی | websepanta | Scoop.it
جمع آوری اطلاعات و بهره وری مناسب از اطلاعات برای بازاریابی و شناسایی رقبا در بازاریابی از اولویت های اولیه شناخت ماهیت بازار است
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

6 گام رسیدن به صفحه اول گوگل بدون استفاده از بک لینک

6 گام رسیدن به صفحه اول گوگل بدون استفاده از بک لینک | websepanta | Scoop.it
در این مقاله قصد داریم برای کسب و کار ها و سئو کاران 6 گام رسیدن به صفحه اول گوگل بدون استفاده از بک لینک را معرفی کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند | websepanta | Scoop.it
مدیر روابط عمومی با برنامه ای خیلی دقیق میتواند به پیشرفت کمک زیادی کند. یک مدیر روابط عمومی میتواند با خلاقیت افراد خلی زیادی را جذب و تحت تاثیر قرار دهد
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

طوفان مغزی یا brainstorming

طوفان مغزی یا brainstorming | websepanta | Scoop.it
طوفان مغزی راه حل کاربردی برای رسیدن به حل مسائل و مشکلات می باشد تا زمانی که به درستی مدیریت شود در روش طوفان مغزی اصلا از نظرات و ایده ها انتقاد نخواهد شد
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

ویژگی های بازاریابی موفق پیامکی

ویژگی های بازاریابی موفق پیامکی | websepanta | Scoop.it
امروزه برقراری ارتباط با مخاطبان بسیار اهمیت دارد در این میان استفاده از بازاریابی پیامکی که یکی از روش های بازایابی آنلاین می باشد تکنیک بسیار مهمی می باشد
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

آشنایی با نحوه کار انواع موتور جستجوگر

آشنایی با نحوه کار انواع موتور جستجوگر | websepanta | Scoop.it
موتور جستجوگر از بخش های مختلفی تشکیل شده اند، که نمایش لیست نتایج حاصل از جستجوی کاربر حاصل فعالیت هماهنگ و یکپارچه تمام این بخش ها است
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

لینک سازی داخلی مقالات چه تاثیری بر سئو دارد | آژانس دیجیتال مارکتینگ وب سپنتا

لینک سازی داخلی مقالات چه تاثیری بر سئو دارد | آژانس دیجیتال مارکتینگ وب سپنتا | websepanta | Scoop.it
لینک سازی داخلی مقالات از مقوله های مهم در سئو است که تاثیر زیادی بر بهبود رتبه های سایت دارد در این مقاله قصد داریم 6 ترفند لینک سازی داخلی را معرفی کنیم.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

احساسات بر تصمیم گیری | تاثیر احساسات و عواطف در تصمیم گیری های مهم | وب سپنتا

احساسات بر تصمیم گیری | تاثیر احساسات و عواطف در تصمیم گیری های مهم | وب سپنتا | websepanta | Scoop.it
امروزه انتظارات از ما به عنوان صاحب کسب و کار روز به روز توسط مشتری زیاد میشود.تاثیر احساسات بر تصمیم گیری از مهم ترین موارد قابل بررسی در بازاریابی است .
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

تاثیر تبلیغات در سئو چگونه است ؟ | آیا تبلیغلات بر رتبه وب سایت تاثیر میگذارد؟ | وب سپنتا

تاثیر تبلیغات در سئو چگونه است ؟ | آیا تبلیغلات بر رتبه وب سایت تاثیر میگذارد؟ | وب سپنتا | websepanta | Scoop.it
در این مقاله تاثیر تبلیغات در سئو سایت را بررسی می کنیم و به معرفی راه های میانبر مشاغل نو پا می پردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

تاثیر ssl بر روی سئو سایت

تاثیر ssl بر روی سئو سایت | websepanta | Scoop.it
ssl چیست و چگونه میتواند بر روی رتبه های وب سایت تاثیر بگذارد؟ ، در این مقاله، ssl را معرفی کرده و تاثیر ssl بر روی رتبه سئو را بررسی کنیم.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

شیوه های موثر دریافت بازخورد

شیوه های موثر دریافت بازخورد | websepanta | Scoop.it
برای دریافت بازخورد از مشتری ، باید روش هایی را اجرا کنیم که خروجی حاصل موثر شود. این از مهمترین مواردی است که نشان دهنده حرکت یک سیستم در جهت صحیح میباشد
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

عوامل محیطی تاثیر گذار بر بازاریابی

عوامل محیطی تاثیر گذار بر بازاریابی | websepanta | Scoop.it
عوامل فرهنگی یکی از مهمترین عناصر تاثیر گذار بر بازاریابی آنلاین و فروش است.نحوه برقراری ارتباط و برخوردهای تجاری در کشورها و فرهنگ ها متفاوت است
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

چگونه رتبه الکسا وب سایت خود را بهبود دهیم

چگونه رتبه الکسا وب سایت خود را بهبود دهیم | websepanta | Scoop.it
رتبه الکسا برای همه وبمسترها و مدیران سایت ها یک دغدغه است. رتبه یک وبسایت در الکسا یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده میزان اعتبار و بازدید آن است.
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

استراتژی بازاریابی استیو جابز

استراتژی بازاریابی استیو جابز | websepanta | Scoop.it
استیو جابز فردی نابغه و مدیری موفق در بازاریابی و فروش است و همین دلیل باعث شده بود که افراد باهوشی زیادی را انتخاب کند تا بتواند از آنها یادبگیرد
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی | websepanta | Scoop.it
کسب درآمد اینترنتی از مهمترین موضوعات عصر حاضر است . در غیر اینصورت با هزینه کردن و خرید اینترنت هیچ نتیجه ای حاصل نمی شود
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند

نکاتی که یک مدیر روابط عمومی امروزی باید بداند | websepanta | Scoop.it
مدیر روابط عمومی با برنامه ای خیلی دقیق میتواند به پیشرفت کمک زیادی کند. یک مدیر روابط عمومی میتواند با خلاقیت افراد خلی زیادی را جذب و تحت تاثیر قرار دهد
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

نکات طلایی بازاریابی تلفنی

نکات طلایی بازاریابی تلفنی | websepanta | Scoop.it
در بازاریابی تلفنی هدف جلب رضایت و گرفتن نظر مثبت مخاطبین و ثبت سفارش است یک مدل با پاسخهای (بله) قبل از تماس تلفنی وبرقراری ارتباط تنظیم کنید
No comment yet.
Scooped by websepanta
Scoop.it!

حضور در شبکه های اجتماعی و گسترش کسب و کار

حضور در شبکه های اجتماعی و گسترش کسب و کار | websepanta | Scoop.it
شبکه های اجتماعی بر خلاف تصور برخی از مردم به دلیل داشتن تعداد زیادی کاربر با رعایت نکاتی میتواند تاثیرات بسیاری بر افزایش فروش کسب و کار ها داشته باشند
No comment yet.