Přijal jsem pozvání na diskuzním klubu brněnských podnikavců a strávili jsme příjemný večer povídáním o možnostech i úskalích her a hraní (nejen) dospělých.
Brno, Chajovna, 13. března 2014
Jezevec Petr Pouchlý's insight:
Komenský říkal, že “Škola hrou” a když si přečtete jeho knihy pořádně, tak zjistíte, že mluví o celoživotní škole. Jenže pak je tu společenský úzus, který jasně říká, že hrát si “po pubertě” je nedospělé a dětinské. Dobrá, možná s dětmi můžeme.
Má opravdu hra smysl i v dospělém životě nebo je efektivnější se rozvíjet již jen klasickým studiem a četbou?
Je hraní v dospělosti dětinské a jen jen o činnost, na kterou už nemá opravdu zodpovědný dospělý člověk mít čas?
Kde vlastně hra začíná a končí?
A k čemu je dobré se na to ptát? Pojďme diskutovat!
Již klasický Barcamp, tentokráte však ve Zlíně. Tři stovky geeků, social ninjů a volnonohářů. Povídání o gamifikaci v mírně kritickém duchu.
Zlín, 15. února 2014
Jezevec Petr Pouchlý's insight:
Jezevec: Gamifikace -- ? -- Profit
Instantně šťastní klienti, co jsou nadržení na útratu za váš produkt znovu a znovu! Zaměstnanci, kteří na to dvacet let srali, se najednou mohou přetrhnout v pracovních výkonech! Zázračný lék pro každou cílovku, tisíce děkovných dopisů a doporučení přímo od Gartnera! Ale hovno…
O Jezevcovi: Tvořím hry a mám rád proces i výsledek. Připravuji je pro pár kamarádů, stejně jako pro stovky náhodných návštěvníků. Nerozlišuji mezi geekem, sexy brunetkou a zazobaným manažerem. Jsou to pro mě hráči. A hráč je pro mě více, než klient. V marketingu jako v HR. Už mě vypískali, plácali po ramenou i platili statisíce. Něco vám o tom povím, chcete?
Byznysové setkání nad novými marketingovými trendy v hotelu Santon, organizované Marketingovými inspiracemi. Představoval jsem koncept gamifikace generaci, která o ní doposud vůbec neměla ani ponětí.
Dva krátké přednášky o gamifikaci na 40 minut pro Společnost budoucnosti. Podnikatelé, stejně jako podnikaví studenti. Drtivá většina palců nahoru, vypadá, že téma zasáhlo.
Job Academy (25. dubna 2013) v hotelu Continental, Brno, pořádaná Masarykovou univerzitou pro studenty, kteří budou jednou hledat práci. Povídal jsem o využití networkingu pro shánění práce neformální cestou.
How to conquer larping in the commercial world? Czech that! byl můj letošní talk 19. dubna o Court of Moravia na ikonické larpové konferenci Knutepunkt.
Wanna hear and talk about road from community and volunteer work to public management and commercial professionalism? Do you remember the Czech guys who came out of nowhere to show the Nordic scene our professional totalitarian larp "Project System", and the "Exclusive Detective Experience Noir"? We're back! With some battle scars, a few more wrinkles, some trophies and a lot more experience about commerce and larp. This is the story of the way from underground to market, and of the process to the realization of our dreams.
UpDay je konference, která má za cíl v jednom dni nabídnout kopu inspirace a kreativních podnětů všem, kteří po nich touží. Na pořadu dne budou přednášky z marketingu, oblasti profesního a osobního růstu, motivace a životní inspirace.
Měl jsem přednášku Slunce pálí, Ikare o nutnosti makat, abychom mohli dosahovat motivačních snů.
Poznáte kampaně, které hýbou internetem. Necháte se inspirovat kreativitou. Začnete uvažovat o efektivitě. Zjistíte, co chtít po copywriterech a jak zmáknout sociální sítě, SEO, PPC, analýzy, a marketing e-shopů…
V rámci konference jsem měl hodinovou dílnu pro cca 30 účastníků na téma "elevator pitch".
Čtvrtý ročník legendárního setkání progamátorů, grafiků, kodérů, designerů, podnikatelů, aktivistů, markeťáků, novinářů a geeků všeho druhu ve Vsetíně.
Jak dělat efektivní networking pro získání (nejen) skvělého jobu? Bez známostí to nejde, brácho! v inovované verzi pro skupinu aktivních členů IAESTE LC Brno, veskrze organizátorů veletrhu práce iKariéra. Ideální příležitost, jak oslavit svátek ;).
Zajímáte se o gamifikaci? Tak to určitě znáte Jezevce z Court of Moravia! Pusťte se s ním do odvážné diskuze o tom, zda je gamifikace terno, anebo byste si jí měli nechat raději ujít.
Úvodní řádky naprosto sedí, velmi zajímavá diskuze s lidmi kolem startupového světa, kteří se na problematiku umí dívat střízlivýma očima.
Školení o obchodování B2B s následnou diskuzí v rámci mého mentoringu v Laboratoři Nadace Vodafone.
Praha, 10. ledna 2014
Jezevec Petr Pouchlý's insight:
Je fér být obchodník
Obchodník je moderní čaroděj, může ovládat obrovskou moc, umí skládat slova do snových obrazů a umožňuje vznik skvělým věcem. Moc je však omamná, představy zrádné a temná strana síly snadno zlomí slabé. Bez obchodníka žádný byznys nefunguje a zároveň je jen velmi málo více proklínaných rolí v týmu. Pokud však neumíte prodat vaše sny a myšlenky, nikdy se nestanou realitou. Když neprodáte, zaniknete.
Na pátečním setkání vám základy obchodnického řemesla představí Petr Pouchlý, který čerpá ze svých zkušeností i školení, která realizuje pro firemní i startupovou scénu. Prakticky si vyzkoušíte váš obchodnický styl, získáte základy k práci s vaší vlastní zákaznickou databází a přiučíte se základním obchodním trikům. Obchodovat lze eticky s přihlédnutím na zájmy všech zůčastněných stran, přijďte si poslechnout, jak na to.
Při příležitosti XVI. zasedání Národního parlamentu dětí a mládeže jsem dvakrát otočil přednášku na téma Základy marketingu z praktického úhlu pohledu.
Téma Interka hravě vám představí Petr Pouchlý, pirátský kapitán a hvězdný navigátor v organizaci Court of Moravia, která svou práci zasvětila hrám a jejich využití v neherním prostředí. Designu a tvorbě kampaní založených na hrách se věnuje několik posledních let a dělal to již v době, kdy ještě buzzword gamifikace nevládl světu.
Hry hráče nebaví, protože jsou to hry, ale protože je někdo nadesignoval, aby je bavily. Stejné principy, jiné prostředí. Mobilní a webové aplikace již využívají těchto metod několik let s velkými úspěchy. Přesvěčte se, že i interní komunikace může využít současného trendu gamifikace pro svůj prospěch. Cesta a nástroje budou jiné, výsledek však podobně skvělý.
Spontánní přednáška ve stylu naked prezenter o vedení lidí, postavená na jednom slidu, třech videích a dotazech z publika.
Politicky nekorektní, myšlenkově provokativní, program s hvězdičkou.
To nejdůležitější o:
* rozvoji a řízení malé firmy * práci s vlastními lidmi * obchodních vztazích
co si mohou přijít vyslechnout, Kohn.
Nudit se nebudou, voni jim to podaj formou anektod, ať si to zapamatujou. Sami na tom postavili svůj úspěch ve velký firmě, stejně jako v tomhletom malým podnikání.
Užijou si to, pokud chtěj nebo dokonce musej pracovat s jinejma lidma. Až už tam cejtěj prachy nebo prostě chtěj bejt dobrej šéf.
Knihovnický Barcamp je zaměřený na nové trendy a dobrou praxi v knihovnách. Neznamená to ale, že by byl určen výhradně knihovníkům. Budeme rádi, když se zúčastní (a budou přednášet) všichni, které toto téma zajímá.
10. dubna měla mezi knihovníky přednáška Larp: Zažij knihu celým tělem docela úspěch a doufám, že brzy nějaké ty larpy v knihovnách budou :).
Chcete začít s networkingem? Vyhnout se tomu být sociálním idiotem a přitom efektivně vybudovat síť kontaktů? Získejte praktické rady na večerním semináři.
Série otevřených seminářů původně určených pro Naučme se, nyní promovaných napůl přes Court of Moravia.
Sharing your scoops to your social media accounts is a must to distribute your curated content. Not only will it drive traffic and leads through your content, but it will help show your expertise with your followers.
How to integrate my topics' content to my website?
Integrating your curated content to your website or blog will allow you to increase your website visitors’ engagement, boost SEO and acquire new visitors. By redirecting your social media traffic to your website, Scoop.it will also help you generate more qualified traffic and leads from your curation work.
Distributing your curated content through a newsletter is a great way to nurture and engage your email subscribers will developing your traffic and visibility.
Creating engaging newsletters with your curated content is really easy.
To get content containing either thought or leadership enter:
To get content containing both thought and leadership enter:
To get content containing the expression thought leadership enter:
You can enter several keywords and you can refine them whenever you want. Our suggestion engine uses more signals but entering a few keywords here will rapidly give you great content to curate.
Komenský říkal, že “Škola hrou” a když si přečtete jeho knihy pořádně, tak zjistíte, že mluví o celoživotní škole. Jenže pak je tu společenský úzus, který jasně říká, že hrát si “po pubertě” je nedospělé a dětinské. Dobrá, možná s dětmi můžeme.
Má opravdu hra smysl i v dospělém životě nebo je efektivnější se rozvíjet již jen klasickým studiem a četbou?
Je hraní v dospělosti dětinské a jen jen o činnost, na kterou už nemá opravdu zodpovědný dospělý člověk mít čas?
Kde vlastně hra začíná a končí?
A k čemu je dobré se na to ptát? Pojďme diskutovat!