Web 2.0
5 views | +0 today
Follow
Your new post is loading...
Your new post is loading...
Scooped by Fabrizio Pieraccino Pieraccini
Scoop.it!

What consumers actually want from mobile marketing

What consumers actually want from mobile marketing | Web 2.0 | Scoop.it
Over half of consumers use mobile for shopping at least weekly, including 35% who mobile shop daily. So the question isn’t whether brands should enter mobile, but how to do it most effectively. But...
Fabrizio Pieraccino Pieraccini's insight:
Nice article from Bazaarvoice's blog
more...
No comment yet.
Scooped by Fabrizio Pieraccino Pieraccini
Scoop.it!

Nuova campagna 2.0

Nuova campagna 2.0 | Web 2.0 | Scoop.it
Fabrizio Pieraccino Pieraccini's insight:

Il fatto che tutta la nostra vita stia girando intorno i social non deve ne spaventarci ne farci impazzire... Siamo nel "new normal"... La nuova normalità. Siamo circondati da strumenti e spesso sono molti di più di quelli che pensiamo siano. Sono rimasto impressionato da una slide proiettata al corso di aggiornamento e comunicazione....

more...
No comment yet.
Scooped by Fabrizio Pieraccino Pieraccini
Scoop.it!

6 Stats to Restore Your Faith in Social Media | Social Media Today

6 Stats to Restore Your Faith in Social Media | Social Media Today | Web 2.0 | Scoop.it
As marketers, it is our jobs to assure our clients that the time and money that they are investing in social media is not in vain. Here are 6 statistics that suggest that social media is still heading for world domination.
more...
No comment yet.
Scooped by Fabrizio Pieraccino Pieraccini
Scoop.it!

Flavia Trupia - discorsi potenti: Letta e la felicità del dire; Boccassini e l’infelicità del dire

more...
No comment yet.
Scooped by Fabrizio Pieraccino Pieraccini
Scoop.it!

Come creare un'efficace comunicazione web 2.0 - All YOU need

I passaggi fondamentali per entrare nel mondo web 2.0. Per saperne di più http://www.hivesoft.eu/ 6 passaggi per entrare nel mondo del web 2.0: 1) Crea la tu...
more...
No comment yet.